Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok vásárolni?

A kisgepnet.hu Webáruházban csak regisztrálás és bejelentkezés után lehet vásárolni. A kiválasztott terméket tegye a kosárba, vagy a termék adatlapjánál írja be a rendelni kívánt mennyiségeket, majd helyezze a kosárba. Miután kiválasztotta az összes kívánt termékeket, kattintson a kosár ikonra a fejlécben, vagy a menüben az információ/kosár menüpontra és kövesse a megrendeléshez vezető lépéseket.

Hogyan tudom kiválasztani a keresett terméket?

A vásárolni kívánt terméket többféleképpen lehet megkeresni Webáruházunkban.

Van-e lehetőség szállítási költség nélküli vásárlásra?

Igen. Amennyiben az Ön vásárlása meghaladja a bruttó 50000,- Ft-ot, akkor ingyenes a kiszállítás, illetve lehetősége van a boltunkban (Békéscsaba, Szarvasi út 22., SKF Műszaki Áruház) történő átvételre (értékhatártól függetlenül), ekkor szintén szállítási költség nélkül veheti át a megrendelt árut.

Mit tegyek, ha bizonytalan vagyok a kiválasztásban?

Ebben az esetben a legegyszerűbb, ha a kapcsolat menüpontban lévő űrlapon keresztül küld nekünk egy üzenetet, vagy egy e-mail-ben keres meg bennünket kérdéseivel. Igyekszünk rövöd időn belül válaszolni Önnek szakembereink révén. Ne felejtse, hogy csak akkor tudjuk a választ eljuttatni Önhöz, ha pontosan megadta az elérhetőségét.

Kapok-e visszaigazolást?

Természetesen. Minden leadott megrendelés esetén Ön fog kapni tőlünk visszaigazoló e-mailt, majd később további e-mail is érkezik a várható kiszállítás időpontjáról az alábbiak szerint:

  1. Értesítés a megrendelésről. Ez a levél tartalmazza az Ön által megrendelt termékek listáját, árát, illetve a szállítás módját, költségét.
  2. Visszaigazolás a megrendelésről. Ebben a levélben tájékozatjuk Önt, hogy a megrendelt termékeket várhatóan mikor tudjuk leszállítani (általában 1-7 munkanap).
  3. Értesítés a kiszállításról. Amikor a megrendelt termék átvehető, illetve a csomagot átadtuk a futárszolgálatnak.

Miért kell regisztrálni?

A regisztráció biztonságosabbá és kényelmesebbé teszi a vásárlást, a visszaigazolások révén leellenőrizheti megrendeléseit, nyomon követheti azokat.

Miért kell megerősíteni a regisztrációt?

A regisztráció után automatikusan megküldött levél tartalmaz egy hivatkozást (linket), melyre kattintva a regisztráció véglegesíthető. A regisztráció megerősítésével kiszűrhetők a tévesen megadott e-mail címek, és nem utolsó sorban csökkenthetők a más személyi adataival való visszaélések.

Nem tudok bejelentkezni, mi lehet az oka?

Elképzelhető, hogy nem erősítette meg a regisztrációját, ilyenkor keresse meg az általunk küldött levelet, és azabban található linkre kattintva befejezheti a regisztrációs folyamatot. Az is előfordulhat, hogy nem jól adta meg az e-mail címét vagy a jelszavát. Ellenőrizze le a beírt e-mail címet, illetve a jelszót, hogy helyesen szerepelnek-e benne a karakterek, például a kis és nagybetűk. Nem mindegy, hogy kis-, vagy nagybetűvel írja be a jelszót. Ha elfelejtette a jelszavát, kérhet újat, amit egy az e-mail címére küldött egyedi linkre kattintva megváltoztathat. Az Ön biztonsága érdekében a jelszavakat kódolva tároljuk, az oldalunk titkosított kapcsolatot használ.

Megváltoztak az adataim, tudom-e módosítani őket?

Igen. A bejelentkezés után, a menü alatti sávban a felhasználó ikonja zöld színű lesz, erre kattintva kínyílik egy menű, melyben megtalálja a Beállításaim menüpontot, amelyre kattintva módosíthatók a regisztrációkor megadott adatok.

Rendelkezésre áll a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex?

Nem, a Kiss Csapágy Kft-re nem vonatkozik ilyen magatartási kódex.